我都係決定唔去名古屋啦~

 

一於去TOKYO DOME搏下, 不過都唔會勉強一定要睇到~

我諗我大約只會預2萬yen左右, 坐山頂都得0架啦~

 

考慮過啦~~

八月尾, 始終d機票酒店都未落哂價~

而且東京去名古屋, 首先要成兩個鐘火車啦, 來回車價都要成千蚊港幣, 仲要搵酒店呢...

萬一大吉利是, 去到先冇飛, 咪嘥哂d野~

 

所以都係揀tokyo dome好D, 萬一真係冇飛, 起碼可以去買goods,

又唔駛特登搵當地酒店, 冇得睇咪當東京自由行lor~~~~~~

我想去三鷹、上野動物園、NHK探DOMO、秋葉原搵二手GAME..........好多地方想去呀!!!!

 

今日臨放工都上左abacus check下, 唔知點解, 機位都有d緊張~

我怕最終真係的起心肝搞, 冇機票就真係..................唉!!

唔知點解, 今年真係好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想去見佢地~~~~~~~

希望可以成到行兼順利睇到啦~~~

 

祝福我吧!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小琳 的頭像
    小琳

    小琳無限公司

    小琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()