18歲前不停地嚷著"一到18歲一定要去學車"~~~
仲一定要係考電單車~~~~

但今年已22歲的我, 還是一事無成.........

雖然電單車因留意到安全問題已放棄了很久,
私家車還是要學0既.....
但始終都係的唔起心肝去做.......

我唔係對自己冇信心呀,
車我一D都冇擔心過~~~
只係想像唔到自己會揸住架車係條馬路度行....
好怪!!!!

雖然係一個十分不知所謂的理由.....

但緣於上星期爸B的一句說話......
學車個團火又靜悄悄地燃起啦~~

希望不久將來可以有第二篇"學車企劃"出現~~~

支持我吧!!!!

(等到就等吧!!!!!!!)

 


想唔想知我爸B講左D咩呢~~
其實好簡單....就係....
"資助你一千蚊學車啦!!!!"哈哈~~~~

嘩~~
大拿拿成千蚊可以係佢隻手度漏到出黎喎, 梗係要啦~~
學車不知幾貴呀..真係....

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小琳 的頭像
    小琳

    小琳無限公司

    小琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()