060430  

睇完感覺,四個字
笑中有淚

雖然話係笑中有淚,又冇喊得出咁嚴重

只係會諗番起阿婆彌留時係醫院個種感覺
個心好似比好多舊石壓住咁,呼吸好困難,但想喊又喊唔出
個個坐哂係度唔出聲,唔知講咩好
但我阿婆好幸運,
彌留時所有仔女都係哂身邊陪住佢,送佢最後一程

係劇入面,最鐘意就係阿風呢個萍水相逢角色
雖然佢同呢個家庭一D關係都冇,但原來佢先係最清楚成件事的一個人
他的出現,不但舒緩左劇中各人情緒,
亦間接令到看似疏離但又緊密的一家三口(或四口)
再次重新去評估對方於自己心目中的位置

其中有一段我好鐘意
阿賢走左去行船,時常將佢於船上遇到的事,錄成錄音帶寄比詠儀
例如: 天上的星星、海中的海豚、空中的海鷗等
但詠儀當時完全冇理解到父親的心意,只是埋怨著他撇下她們去左行船
就等同彭五用左成副身家打造左十二粒金送比家中長子嫡孫
表現出老一輩的家長雖然很痛錫自己的子女,想將最好的東西留給他們
但又不懂得用個心去表現出來,造成種種誤解”~

演員方面簡直掂啦~

陳永泉及姚潤敏:
淨係睇過佢地套徘徊在纏綿時份,仲要係未睇哂~hehe
但兩個真係好得,比到個感覺真係好似一對三十年夫婦
兩個都好似好憎對方咁,但當於有困難時,兩人都好願意去扶持對方
最愛終於都係對方

陳永泉外型完全切合角色,但最衰把聲唔太清楚,聽得有D辛苦

而姚潤敏呢,我諗佢點都冇劇中角色咁大年紀,但都做得真係好師奶
於病房中那一段獨白好感動~
一個女人求咩呀,只係要一個錫自己0既人之嘛~~~
仲有一樣,佢個外型同D動靜真係好似我舅母~ha

胡麗英:
她一直比我0既感覺係傻下傻下個款
今次佢做呢個認真少少角色,
雖然唔夠搶,但反而多左一種滄桑味道係度,唔知點解~

**好後悔上次冇去睇西遊**

朱栢康:
完全唔認識
之前都成日聽到人話佢做戲好掂
睇完之後,真係幾得喎~”
個場有佢,就會好吸引到觀眾目光~

仲有仲有,開場有一段講爭論鬧交的分別
寫得幾好…..好掂!!!
令到我明白到唔好隨便勸交”~~~哈哈

正呀~黃詠詩

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小琳 的頭像
    小琳

    小琳無限公司

    小琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()