連埋今日呢套"左右"

我已經睇左三套電影節的電影

但真係估唔到.....

三套電影入面, 只係得"一個好爸爸"係有中文字幕~~

吓!!!!!

可能係我孤陋寡聞啦~

我真係唔知電影節內的電影原來唔係部部都有中文字幕....

好似我第一日去睇"血蟬", 咩都唔知, 傻下傻下咁入場....

一開場..........死!! 點解淨係得英文字幕??

同埋, 雖然我知佢地應該係講緊中文.......但, 全程處於完全聽唔明狀態........

回家一睇場刊......哦, 原來套戲入面講個話叫做湖北話~

但幸好, 其實整套戲唔太多對白~ 所以劇情都尚算清晰明白!!!

我仲有兩套未睇....

一套是"釙毒", 因睇1230, 而且要拜山, 阿媽唔放人, 所以迫住放棄啦~

另一套是"儘管如此", 拜完山去睇~~

我而家好驚"儘管如此"都冇字幕就慘啦~

日文又唔叻, 英文又唔叻的我, 點算??

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小琳 的頭像
    小琳

    小琳無限公司

    小琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()