真係忍受唔到啦!!!
d
死人頭髮又長又厚又亂,今日一定要去剪!!!!!

你地鐘唔鐘意剪頭髮0??

我就剪完之後就鐘意, 但就唔鐘意剪頭髮過程
成日一諗到要剪頭髮就會好憂慮, 真係好煩~~

可能我對髮型方面冇咩研究,來來去去都係0個個樣~
好記得應該得六、七歲時候,有一次去剪頭髮,比個爛鬼髮型師話我喎!!!
因為0個時我都仲係一個自閉”0既小朋友,
所以係超級怕羞,完全唔同陌生人講野。
0岩個次阿媽冇坐係我隔離,當個爛鬼髮型師走過黎問點呀?想點剪呀?”
我咪話唔知呀~~~”兼且即刻碌大個眼週圍搵阿媽。
咁佢就話啦有冇搞錯呀你,個頭你0架嘛,自己想點剪都唔知!!!!”
最終都係由阿媽幫我解圍~~~

但自始之後,都好怕去剪頭髮~~~真唔得掂

我仲記得有次,應該仲細D0架,老豆帶左我去葵芳剪頭髮,
因細個個時多數都係剪短兼剷青,就係因為剷青,
點知比個死人剷剷爛左耳仔,係塊面同個耳珠位中間個度,起碼剷開2-3cm

即刻流哂血!!!!!!

………………………………………………………………………

仲冇諗到去邊度剪好呢~~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小琳 的頭像
    小琳

    小琳無限公司

    小琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()