仔仔今日終於去左彩虹橋啦~~~

一點先兆都沒有....

放工回家, 想入房找他.....

先發覺他已經沒有呼吸, 沒有心跳, 沒有再動過一下...

我曾經奢望過你可以陪伴到我出嫁那一日......

但現在已再沒有機會啦!!!

好多謝你陪伴了我整個童年, 真的十分多謝你~~

我知道我絕對不是一個好主人....

希望你可以原諒我....

希望你可以原諒我在你出發前往彩虹橋時不在你身邊....

後日, 我們會送你最後一程......

之後你就要獨自一人出發啦!!!

去到彩虹橋之後, 一定要乖乖地, 同其他狗狗一齊玩啦~~

好唔好??

我真係好愛你呀, 仔仔~~~

永遠永遠~~~~~~~~~~~~~

060212_2  

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小琳 的頭像
    小琳

    小琳無限公司

    小琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()