今日係情人節~~
對於我呢d未有情人0既人, 當然一d意義都冇啦~~

今日放工, 見到好多人都拎住一朿朿好大好靚0既鮮花, 我都會恨0架,  
花喎, 咁大個女都未收過~~~

但老實講, 真係唔需要大大扎, 我只需要一枝, 一枝親手送比我0既花就夠啦~~

唔知"佢"會點過呢?

同"佢"算識左三年, 話熟唔熟, 話唔識又唔算, 總之奇奇怪怪啦~~
頭一年日日對住都唔覺有事, 點知一唔見就出事啦

雖然呢三年來只可同"佢"斷斷續續的溝通, 但每當佢傳來的第一句說話, 我便會十分緊張,
小心翼翼地回答他每的一句..........因我真的十分害怕如果我過分熱情會嚇走佢

每天回家第一件事便是開電腦, 時常有意無意地留意著"佢"是否已經回家~~
回來了, 又昐望著"佢"對我的說話......
未回來, 又幻想著"佢"在外的一舉一動......

一句~~~~~"十分白痴的我.........."

雖然未能一起, 但我都希望我愛的人得到幸福~~~

在此, 願祝所有人都能遇上愛您0既一半~~~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小琳 的頭像
    小琳

    小琳無限公司

    小琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()