我諗...我真係要改下自己d習慣

再係咁, 我諗我真係會癲

日日重覆住相同0既動作, 唔止一次呀, 係二、三、四次..............................

但每次0既結果都會係一樣

"唔   係   你"

我諗...我唔但止要改, 我仲要永永遠遠停止.....

<<拖>>
曲、詞  林一 峰

拖得到現在 都算是意外
長期面臨備戰 這悶局沒法更改
你若然是有心想接近
怎麼你捨得犧性所愛
難道我沒有心思沒未來

拖不到未來 恐怕經已分開
誰讓你來問責再回頭遂秒更改
你若然沒有心想接近
怎麼你不斬斷所有
誰亦有路轉機只等你開口

從頭再試試做朋友
新鮮感怕會漸生秀
何來勇氣放任越界
得到一吻怕沒以後
兜兜轉轉繼續遊走
快要道別然後一個苦澀眼光
怎放手

失去會如何
得到又能怎麼
如若有權做錯
要如何面對因果
既是明白了不應再問
牽得到的手就在面前
還是你亦覺得不是時候

情願繼續再拖輸掉所有

 

睇完"馴情記"後, 劇中最愛歌曲之一,
"阿風"對住"阿祖"說出:
"我愛你"   沈默........
"我愛你, 我知你都愛我0架"    換來阿祖一個搖頭動作..........
兩人因世俗的枷鎖,相見但不能相愛............

果然~~~曖昧是痛的。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小琳 的頭像
    小琳

    小琳無限公司

    小琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()