請唔好誤會我係搵人...

其實張志良係我細佬個名,但只不過我呢個細佬係冇出到世0者~~
但不需要疑惑,佢亦都唔係大吉利是夭折個種,只係我老豆老母冇生0者

話說尋日同老母傾傾下計,佢竟然話我知,
係我好細個個時,成日都會叫佢 "快D生個張志良比我....."
我咪話0羅 "點解我會識得改張志良呢個名???"

阿媽又答 "點知你呀...梗係阿女麻教你講0架啦!!!!!" 
真笑死~~

如果個時張志良真係出到世,唔知我會變成點呢???

我係一個獨生女,好彩老豆老母冇縱我,
所以自問唔算好刁蠻,係有時細路仔D,有D自閉咁啦...

如果有個細佬 / 細妹,我諗我一定好好好好錫佢,因我本身係超鐘意小朋友

不過算啦,個細佬 / 細妹乖就話0者,如果變左條頂心衫咁頂住哂咪仲死...

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小琳 的頭像
    小琳

    小琳無限公司

    小琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()