話說.....
昨晚與劉小姐晚飯, 再去食糖水~~
席間劉小姐突然帶出"我真係識買餸0架!!!!!"這個主題~

劉: 我何止識買餸呀....我仲識揀雞0架!!!!

琳: 咁點揀呀?

劉: 吹雞隻尾部囉~~~

琳: 咁你知唔知吹黎有咩用先??

劉: 梗係知啦~
      睇下有冇"黃油"嘛!!!!!

琳: (爆笑!!!! 差點兒連口中的蕃薯糖水也噴出.........)

劉: 笑咩喎.....唔係咩??

琳: (繼續爆笑中.......)

劉: 咁我知啦......一定係揸佢心口先知啦~~~

琳: (笑得更加大聲.....嚇得搭枱的情侶快步離開.........)
      咁...成個...心口咁...多...毛.....點先..睇..到有冇...黃.....油?

劉: 咪咁樣整開......(口手並用地在自己心口處作出撥開雞毛手勢)

琳: (完全失控)
      好野呀你.....講笑但自己完全唔笑個度夠勁呀~~

劉: 我唔覺得好笑囉...........

之後除雞之外, 還繼續了其他買餸課題,
例如買魚時如何觀察魚腮.....
同如何使用菜甫滾菜湯等.....
不但獲益良多, 還可以擊退身上負能量~ ^0^
果然一舉兩得!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小琳 的頭像
    小琳

    小琳無限公司

    小琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()