今日有一件開心事~

話說是日親友聚會...

我終於被轉移目標啦~

我的頭髮終於合格啦~

我終於唔駛比大姨話我的頭髮啦~

真係好開心~

話哂呢個都算係童年陰影來的....

從小到大, 首先對剪頭髮已經有陰影.....

仲要我今次剪頭髮...

都要諗一諗....

死啦!!

唔知呢個頭會唔會比大姨話呢??

你話死唔死!!!!

大姨仲話"而家呢個頭咪幾好囉~~~"

嘩哈哈~

我終於逃離魔掌啦~~~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小琳 的頭像
    小琳

    小琳無限公司

    小琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()