好後悔咁遲先愛上舞台劇....................

一來真係錯過左好多好好睇既舞台劇,二來原來D學生飛係平好多架

 

知就個時睇多D啦~~

而家睇親都起碼過百以上一張~~~貴

 

記得第一次睇現場舞台劇,應該係好多年前既"仲夏夜狂想曲",足足浪費左我HKD$360-

當時真係諗住"齋"睇明星.......

 

中間時間,都冇再接觸過舞台劇。

最多都係睇個D少之有少既舞台劇VCD或改篇舞台劇既電影。

直到上年,終於再次入場睇舞台劇。

係香港話劇團既"求証",首先劇情吸引左我,再者四個主角之中,三個都係我鐘意既演員

點可以唔睇呢~~

 

睇完呢次之後,開始慢慢愛上現場睇舞台劇既興趣,

因我喜歡睇現場由表演者與觀眾之間個種交流,

而每次表演者不同的演繹,可令你感受到不同的感覺

 

本來想去睇"梁祝下世傳奇",但因太貴同時間關係,最終冇去睇到,

到新年時出左DVD,當然即刻去買黎睇啦~~

本來主要係想睇何韻詩架,點知睇完,竟然被飾演劇中下世萊斯既"阿祖"梁祖堯吸引住我

 

所以06年1月至4月,每個月我都去睇舞台劇,套套都有祖架,HEHEHE

21/1/2006         <<大汗推拿>>   陳淑儀、梁祖堯、邵美君、楊詩敏

25/2/2006         <<公主復仇記>>   黃詠詩、彭秀慧、梁祖堯

22, 25/3/2006   <<攣到爆>>   梁祖堯主演

28/4/2006         <<你咪理,我愛你,死未?>>   梁祖堯、邵美君、湯駿業、楊詩敏

 

060224  

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小琳 的頭像
    小琳

    小琳無限公司

    小琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()