唔知做咩今日完全唔想同人講野,我諗我D”突發性情緒低落症又發作啦

我今日個樣應該都幾衰0下,超乞人憎

 

小琳大發現:

我懷疑我對眼可能又深左近視呀,成日睇野好似曚下曚下~真弊

 

小琳笑料一則:

今朝如常地係九龍塘度轉車,係火車出閘個時,

已發覺前面個男人奇奇怪怪。到佢過0個時,

?冇聲既??~~”

原來兜友仔冇買飛,衝閘喎~~~~


本身冇買飛,衝閘係唔關我事,

但好心佢啦,臨過閘個時,竟然扮入飛喎佢~~~

 

CHEAP爆~笑死~

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小琳 的頭像
    小琳

    小琳無限公司

    小琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()