我諗我份人都幾冇野心~~(工作上吧.....)

今日大老闆last day, 我老闆一見大老闆走,

立即係公司度發表佢所謂0既"偉論"~~~

又話終於等到今日, 又話好快就會變為佢0既"小天地..." (嘔...........)

真係唔知係對呢間公司冇歸屬感呀, 定唔妥我老闆, 聽完之後真係超...........

老實講, 我真係唔會好似佢諗d野諗得咁完美, 話咁易咩~~~

我0既宗旨呢 : "有野就做, 有飯就食, 有糧就洗~~~少做少錯, 唔做就唔錯"

我就唔會浪費時間去諗d冇可能發生0既野

唉~快快手手過埋呢六個月, 搵過份啦~~~~~

希望真係因為唔鐘意呢間野先係咁啦~~~~~

 

小琳靚相:

家中靚靚水仙,又香又靚,正~~~~

060210  

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小琳 的頭像
    小琳

    小琳無限公司

    小琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()